שר האוצר לשעבר: "עבאס מעביר כספים לחמאס. מטרתו – הקמת חליפות איסלאמית"

אסתי פלד No Comments on שר האוצר לשעבר: "עבאס מעביר כספים לחמאס. מטרתו – הקמת חליפות איסלאמית"

שר האוצר לשעבר ישראל כץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את התנהלות הממשלה מול הכניעה המוחלטת לרע"מ, "הם מעודדים בנייה בלתי חוקית. בבני ברק הם לא מחברים חשמל בחינם, רק בנגב". כץ סיפר על הביקור של נתניהו בביתו ומה דנו באותה פגישה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על האירוח של נתניהו בביתו ועל אפשרויות של הרכבת הממשלה, "נתניהו ורעייתו התארחו אצלי בסוכות, ודיברנו על החלפת נתניהו – ולא על החלפת בנט. צריכים לעשות הכול כדי לקצר את ימי הממשלה המסוכנת הזאת".

כץ תקף את חוק החשמל לבתים בלתי חוקיים לבדואים בנגב ואמר, "חוק החשמל בעיני הוא דבר חמור. אני בעד לפסול אנשים קיצוניים מהחוק, והם מעודדים בנייה בלתי חוקית. בבני ברק הם לא מחברים חשמל בחינם, רק בנגב. כי טאהא איים – והם ירדו על הברכיים".

כץ האשים את ההסתה כנגד החרדים ויוקר המחייה שמאמיר כעת, "הממשלה מעדיפה לתת כסף לחתולים במקום לחרדים, והתקשורת הייתה צריכה לצלוב אותם. גל עליית המחירים היא כתוצאה ממדיניות הממשלה. רק מעלים מיסים וגוזרים גזירות, כדי שיהיה כסף לעבאס".

כץ התייחס לזינוק של הליכוד בסקרים ואמר, "ה-35 מנדטים שקיבלנו היום בסקר מבטאת את ההרגשה בשטח. לעם נמאס ורוצה שנחזור. חוזק הקואליציה זה כי 'הכסף ייענה על הכול'. עבאס מעביר כספים לחמאס, שיתבע אותי. הוא יודע להסוות את המטרה, להקים בישראל ח'ליפות אסלאמית".



0 תגובות